Khamis, 5 November 2020

RINDU SEORANG RAFIK

 RINDU SEMANIS EPAL

Hari itu Rafik tiba-tiba menghilangkan diri.Saya tercari-cari sesosok tubuh Rafik di segenap ruang tapi Rafik tidak kelihatan.

Saya berlegar-legar mencari Rafik  . Rafik tidak kelihatan di mana-mana  tempat bersanggah. Hari itu suara riang Rafik tidak kedengaran malah saya juga terasa sunyi tanpanya. Rafik telah membawa perubahan yang  besar dalam ruang hidup saya. Kata-katanya ibarat azimat semangat yang mendinginkan. Semangat dan keriangan yang dibawanya menjadikan segala kebahagiaan terhimpun bukan sahaja kepada saya malah untuk semua insan yang berada disisinya. Semoga Rafik masih Rafik yang pernah saya rindukan. Semoga senyuman Rafik masih kekal manis semanis epal di kebun Buchanan. Walau apapun yang sedang Rafik lalui saya masih berharap Rafik akan muncul semula!!!


05 Nov 2020

Tiada ulasan: