Selasa, 9 Ogos 2011

KasihMu kuBawa Sampai ke Mati.

Akhir2 ini saya menjadi penanti setia pada tarikh keramat 07.09, sedangkan selama ini saya tidak pernah ambil kisah, apatah lagi mahu menanti. Tiba -tiba pada tahun ini saya merasakan saya mahu menyambutnya, menyambutnya buat kali pertama, miskipun sepatutnya saya meraikan hari tersebut sejak 10 tahun yang lalu. Dalam diam saya mula menyedari ada satu getaran halus yang tak mampu saya ungkapkan dengan kata-kata bahawa saya mula belajar mencintai.Kadang-kadang aneh saya rasakan selama 10 tahun ini, saya masih bimbang untuk mencintai dia sedangkan saya tahu hanya saya yang bertahta dihatinya. Kadang2 juga saya merasa terlalu yakin dengan perasaan saya. Betulkan apa yang telah saya lalui selama ini.

BuatMu seorang suami.

Terima Kasih Memiliki aku disaat orang lain meninggalkan aku
Terima kasih menyayangi aku disaat orang lain meminggirkan aku
Terima Kasih buatmu seorang suami
kerana telah memiliki, mencintai dan menyayangi aku
disaat orang lain menolak dan meninggalkan aku
Terima kasih buatMu kerana telah memuliakan aku
Disaat orang lain masih bertanyakan sejarah silamku
Terima Kasih buatMu 
kerana sentiasa ada disaat air mataku mengalir
miskipun kau tahu air  mata itu bukan buatmu
Terima kasih, terima kasih dan terima kasih
walaupun aku tidak sesempurna bidadari yang kau mimpi
tdak selembut sutera yang pernah kau idam
tidak serajin yang kau dambakan
Terima kasih masih memiliki aku, seadanya aku.

HaPPY aNIVERSARY DAY_10
~ BESABARLAH TIKA AKU MASIHbertatih~
Tika aku masih merangkak, tika aku masih belajar berjalan untuk menganugerahkan cinta buatmu~
Sesungguhnya aku telah berusaha menyayangiMu dan mencintaiMu lebih daripada apa
YaNg KuMamPu~





Tiada ulasan: